Συνεχίζοντας τις ιδιαίτερα αξιόλογες πολιτιστικές του δραστηριότητες, ο
Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων, εγκαινιάζει για τρίτη χρονιά το Θερινό
Σινεμά του Συλλόγου, ανοίγοντας τις πόρτες του στο φιλόξενο κήπο του στο
Θησείο. Οι προβολές θα αρχίσουν την Τρίτη 8 Ιουλίου και θα συνεχιστούν
μέχρι και τον Σεπτέμβρη κάθε Τρίτη και Πέμπτη στις 21:00. Η είσοδος για
το κοινό είναι ελεύθερη.
ΟΔΥΣΣΕΙΑ 4 & 5 Ιουλίου 2026 | Θεατρικό Εργαστήρι Μήλου – ΘΕΡΜΗ
Πριν από 1 ημέρα


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου