ΕΚΕΒΙ
Το βιβλίο της Ελένης Πριόβολου «Όπως ήθελα να ζήσω» είναι ο νικητής του βραβείου αναγνωστών που απονέμεται, κατόπιν ψηφοφορίας, από το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=4&artId=372004&dt=08/12/2010#ixzz17W0WRywi
ΟΔΥΣΣΕΙΑ 4 & 5 Ιουλίου 2026 | Θεατρικό Εργαστήρι Μήλου – ΘΕΡΜΗ
Πριν από 1 ημέρα


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου