Το όνομα της Συλβί Γκιλέμ είναι άρρηκτα δεμένο με τον σύγχρονο χορό, συχνά όμως με αφετηρία το κλασικό μπαλέτο και τις απόπειρες μετακίνησής του σε σύγχρονα συμφραζόμενα. Η μούσα τόσων μεγάλων δημιουργών, όπως ο Μωρίς Μπεζάρ, ο Κένεθ Μακ Μίλαν, ο Γουίλιαμ Φορσάιθ, ο Άκραμ Καν κ.ά., έρχεται ξανά στην Ελλάδα, για μια σειρά χριστουγεννιάτικων εμφανίσεων στο Μέγαρο Μουσικής, επιφυλάσσοντας όμως μια έκπληξη στους φίλους του χορού: την επιστροφή της στο κλασικό ρεπερτόριο.


Η πρίμα μπαλαρίνα της Όπερας του Παρισιού και του Κόβεν Γκάρντεν φορά ξανά τις πουέντ της, χορεύοντας στο Μαργαρίτα και Αρμάνδος, μια χορογραφία ταμπού, αφού δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τα ιερά τέρατα Ρούντολφ Νουρέγιεφ και Μαργκό Φοντέιν. Μαζί της, στις παραστάσεις που θα δοθούν από 25-30 Δεκεμβρίου, τα διάσημα Μπαλέτα του Τόκιο με τους 95 υψηλότατης τεχνικής χορευτές τους, αλλά και μια πλειάδα διάσημων καλλιτεχνών, όπως ο πιανίστας Ντέιβιντ Καμπάσι, ο φημισμένος χορευτής Ολιβιέ Σανού και ο πρώτος χορευτής της Σκάλας του Μιλάνου Μάσιμο Μούρου.
Παράλληλα, από 19-23 Δεκεμβρίου θα παρουσιάσει, μαζί με τον Άκραμ Καν, το ντουέτο Sacred Monsters, ένα απαράμιλλο επίτευγμα της μοντέρνας κινησιολογικής φόρμας, που έχει υμνηθεί από τη διεθνή κριτική.
Μέσα από τις δύο αυτές παραστάσεις, ο θεατής θα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει έναν συναρπαστικό διάλογο δύο διαφορετικών καλλιτεχνικών λεξιλογίων, που όμως μέσα από τη μίξη πρωτοπορίας και κλασικού, παράδοσης και ανανέωσης, ανασυνθέτουν το «ενιαίο και αδιαίρετο» της χορευτικής τέχνης, στο πρόσωπο ενός σύγχρονου σκηνικού μύθου, της μοναδικής Συλβί Γκιλέμ...
Ταυτόχρονα, τα Μπαλέτα του Τόκιο θα παρουσιάσουν την ίδια περίοδο (25-30/12) ένα χορευτικό «παραμύθι για μικρά και μεγάλα παιδιά», την Ωραία κοιμωμένη του Τσαϊκόφσκι στη χορογραφία του Μαριούς Πετιπά.

Η ΑΥΓΗ