Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Αρχίζει το αφιέρωμα στον Μικελάντζελο Αντονιόνι

9:49 π.μ.

Με την προβολή της ταινίας «Η περιπέτεια» (1960) απόψε στις 19.00 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, αρχίζει το μεγάλο αφιέρωμα στον Μικελάντζελο Αντονιόνι που ετοίμασε το Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο σε συνεργασία με το Ιδρυμα Κακογιάννη όπου θα προβληθούν όλες οι υπόλοιπες ταινίες του αφιερώματος. 
 

Πριν από την προβολή της ταινίας, ο θεωρητικός του κινηματογράφου Κάρλο ντι Κάρλο, ειδικός στον Μ. Αντονιόνι, θα παρουσιάσει τον σκηνοθέτη συνομιλώντας με τον κριτικό κινηματογράφου κ. Γιάννη Μπακογιαννόπουλο.

«Υπάρχουν ταινίες ευχάριστες και ταινίες πικρές» είπε κάποτε ο Αντονιόνι για την «Περιπέτεια», ένα υπαρξιακό δράμα γύρω από την εξαφάνιση μιας γυναίκας (Λέα Μασάρι) και την προσπάθεια των γνωστών της να βρουν τα ίχνη της. «Υπάρχουν ταινίες ανάλαφρες και ταινίες λυπητερές. Η "Περιπέτεια" είναι μια ταινία πικρή, συχνά λυπητερή. Ο πόνος των συναισθημάτων που τελειώνουν ή των οποίων διαβλέπεται το τέλος την ίδια στιγμή που γεννιούνται. Όλα αυτά δοσμένα σε μια γλώσσα που προσπάθησα να κρατήσω απογυμνωμένη από τα εφέ.»

Αύριο Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου στις 20.00 στο Ίδρυμα «Μιχάλης Κακογιάννης» θα πραγματοποιηθεί συζήτηση του κ. Ντι Κάρλο με συντονιστή τον κ. Μισέλ Δημόπουλο (με μετάφραση στα ελληνικά). Στη συνέχεια, θα προβληθεί η ταινία-ντοκιμαντέρ "Antonioni su Antonioni" (55΄, 2008, αγγλικοί υπότιτλοι), με αποσπάσματα από πολύτιμες τηλεοπτικές συνεντεύξεις του Αντονιόνι όπου τον βλέπουμε να μιλάει για τον εαυτό του, την τέχνη του και τις ταινίες του.

Το αφιέρωμα συνεχίζεται από την Πέμπτη 7 ως την Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου με την προβολή εμβληματικών ταινιών του Αντονιόνι: «Μπλόου Απ», «Ζαμπρίσκι πόιντ», «Η ταυτότητα μιας γυναίκας», «Το χρονικό ενός έρωτα», «Το μυστήριο του Ομπρεβαλντ», «Η κόκκινη έρημος».

Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

 

© 2013 "στο... Επτά". All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top