Κυριακή 2 Μαΐου 2010

LΟW ΒΑΡ Αλητάμπουρες από το Πέραμα

6:50 π.μ.

Ο Μιχάλης Μυτακίδης ή Β.D. Foxmoor και οι Αctive Μember επιστρέφουν με μια σειρά συναυλίες- και στο Φεστιβάλ Αθηνών- με σκοπό να διαψεύσουν τις οδηγίες του... κατασκευαστή

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΙΝΤΣΑΣ

Στηρίζω τον λόγο μου με τη ζωή μου και τη ζωή μου με τον λόγο μου:είναι ο δρόμος που χαράζει το low bap». Πριν από 18 χρόνια μια παρέα από το Πέραμα αποφάσισε να συνεχίσει τη ζωή της στηριγμένη πάνω στο παραπάνω... ρητό. Αιτία και αφορμή ήταν η εμφάνιση των Ρublic Εnemy στο Κατράκειο Θέατρο της Νίκαιας. Ο Μιχάλης Μυτακίδης ή όπως είναι πλέον γνωστός Β.D.Foxmoor βρήκε στο χιπ-χοπ αυτό που ήθελε να κάνει. Και το έκανε: μουσική και τραγούδια. Το Πέραμα αρχίζει να μπαίνει σιγά σιγά στον καλλιτεχνικό χάρτη της Αθήνας. Λίγο μετά ιδρύεται η εταιρεία τους Freestyle Ρroductions. Και κάπου εκεί «εγκαταλείπουν» το χιπ-χοπ για να... εγκαθιδρύσουν τη δική τους εκδοχή που δεν είναι άλλη από το low bap. Σε δύσκολα στην αρχή χρόνια, είναι η αλήθεια. Τότε που το χιπ-χοπ στην Ελλάδα ακουγόταν σαν ανέκδοτο. Αλλά επέμεναν. Νίκησαν;

Ο Β.D. Foxmoor δεν κάνει λόγο για μάχες αλλά για μια σκάλα που την ανεβαίνεις και όλο την ανεβαίνεις αλλά δεν έχει σημασία αν θα φθάσεις σε κάτι καλό ή κακό. «Σε αυτά τα 18 χρόνια κατάλαβα ότι δεν έχει σημασία η κατάληξη αλλά να ανεβαίνεις τη σκάλα.Το κάθε σκαλί το έχω ζήσει.Και αυτό θέλω να κάνω:να μαζεύω τις στιγμές μου και να μην τις χάνω. Αυτό που έχω καταφέρει είναι να καθαρίσω το μυαλό μου από τις κοινωνικές μου ενοχές».

- Δηλαδή,να κλειστείς στον εαυτό σου;

«Νοιάζομαι για ό,τι συμβαίνει γύρω μου,το μελετώ.Διεκδικώ τη ζωή μου. Αλλά ως εκεί. Στην “απ΄ έξω” όμως.Σκορπίστηκα πολύ τα τελευταία χρόνια και τι κέρδισα;Ολοι όσοι βγαίνουν στους δρόμους μάς έχουν (σ.σ.: εννοεί τη μουσική των Αctive Μember) ως σάουντρακ. Πόσοι έχουν έρθει στις συναυλίες μας και έχουν πληρώσει εισιτήριο;».

Από την άλλη, δεν φαίνεται να τον απασχολεί και πολύ πόσοι θα πληρώσουν εισιτήριο. «Το προσεχές Σάββατοπαρουσιάζω στo Gagarin 205 το project “La Βruja Μuerta” (“Η νεκρή μάγισσα”).Πρόκειται ουσιαστικά για μια ηχογράφηση.Η σκηνή θα έχει γίνει ένα τεράστιο στούντιο.Θα είσαι σε συναυλία αλλά και σε στούντιο συγχρόνως.Δεν νομίζω ότι θα έρθουν πολλοί.Αλλά δεν με νοιάζει. Δεν μασάω.Χαίρομαι σαν μικρό παιδί για αυτό που ετοιμάζω». Τον νοιάζει όμως να είναι έτοιμος στις 29 και 30 Ιουνίου, στην παράσταση των Αctive Μember «Κοινός τόπος» που θα παρουσιαστεί στην Πειραιώς 260, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών.

- Να περιμένουμε λοιπόν ότι η παρέα από το Πέραμα του χρόνου θα βρεθεί στο Ηρώδειο;

«Για έναν λόγο θα πήγαινα ποτέ στο Ηρώδειο» σημειώνει ο Β.D. Foxmoor. «Για να επαληθεύσω έναν παππού ηχολήπτη που μου είχε πει ότι μπορεί να γίνει συναυλία και με ισχύ ενός βατ.Αυτό που έχω να πω για την εφετινή παράσταση είναι ότι δεν έχουμε υποχωρήσει σε τίποτα από τα πιστεύω μας. Το Φεστιβάλ Αθηνών δέχθηκε μάλιστα και τους όρους μας να μην υπάρχουν χορηγοί αυτές τις δύο βραδιές».

Σε παλαιότερη συνέντευξή του στο «Βήμα» ο Β.D. Foxmoor είχε σημειώσει για τον εαυτό του ότι «δεν είμαι παρά ένας αλητάμπουρας από το Πέραμα που πήγα ενάντια στις προσδοκίες του... κατασκευαστή». Και όπως όλα δείχνουν, αυτά τα 18 χρόνια καλά έκανε που δεν ακολούθησε το manual του... κατασκευαστή.


Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=34&artId=329188&dt=01/05/2010#ixzz0mmOwHQPJ

Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

 

© 2013 "στο... Επτά". All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top